2011. augusztus 26., péntek

Előszó

Sziasztok!

Kezdjük is az elején... Miért pont Kolumbia és miért pont Bogotá?
Akik ismernek, tudják, hogy évek óta Latin-Amerika fanatikus vagyok, és az volt a legnagyobb vágyam, hogy végre ellátogassak ebbe a térségbe. Gondoltam egyet, és nekivágtam a nagy kalandnak :). Ezt azért is tehettem meg viszonylag könnyedén, mert itt Kolumbiában él jó néhány ismerősöm, akik támogatnak és egyfolytában csalogattak, valamint felvettem a kapcsolatot itt élő magyarokkal/külföldiekkel is, akik szintén a segítségemre vannak. Éppen a munkaszerzés folyamatában vagyok, jövő héten megyek interjúra, és kaptam pár fülest, hogy hogyan is tudok itt az én "szakterületemen" (nemzetközi kapcsolatok, politika, kultúra, idegen nyelvek) elhelyezkedni. Szóval nagyra nyitott, pislogó szemekkel és óriási lelkesedéssel belevetem magam a kolumbiai életbe :)... Meglátjuk, mi lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése