2011. október 25., kedd

Élek, mint hal a vízben

Jájjj, eszembe jutott, hogy egyik nap, mikor hazajöttem egy találkozóról, mennyire gyönyörűséges dolgot láttam. Teljesen random, mivel fájt a hasam, lefeküdtem az ágyamra pihizni, és az ablakunkból látni lehet az Andok hegyeit... Bambultam, és egyszer csak a hegy tetején valami fényt láttam, de azt hittem, hogy csak az antennák miatt, vagy valaki dolgozik... Na azért nem, nem UFO volt :P... Tök gyorsan, egyre több fény árasztotta el a hegyet, és hirtelen megjelent a Hold teteje :)! Pár perc leforgása alatt bújt elő a hegy mögül a duci Telihold, és azt hittem elbőgöm magam, olyan szép volt :)! Kb. 1 órán át néztem még ahogy emelkedik, és ismét elbújik, most azonban a gonosz felhők mögé... Tényleg, néha úgy szeretem nézni a hegyeket innen, mert bár már beköszöntött az itteni tél (esik, mintha dézsából öntenék, és nagyon fúúúúj de utálom), mikor olyan komor idő van és szemerkél, a hegyek szürke ködbe és felhőkbe öltöznek... Ilyenkor olyan félelmetesek és tekintélyesek, annyira imádom őket :)!!! Jó, már Németországban is totál hegyfétisem volt :P...

Mivel itt lépten nyomon kirakodó vásárokba botlik az ember - főleg hétvégén/vasárnap -, hát hol máshol lenne a helye a mi kis idióta hippinknek, mint a csecsebecsék és kézműves dolgok paradicsomában (igen, ez itt még mindig mániám, és nem tudom megunni... tutira 50 pár fülbevalóval megyek haza :P)? Van egy állati jó vásár miden vasárnap tőlünk eggyel északra lévő kerületben, megtaláltam a tökéletes vásárló helyemet... Állati nagy, és a cuccok tényleg minőségiek, ergo azért jó kis pénzbe kerül minden, de nyilván alkudni fogok ;)... Olyan gyönyörű indián tárgyakat és kézzel készített népművészeti dolgokat találtam és már írom is a listát, hogy kinek mit viszek haza :P... Basszus ha kell, itt hagyok minden ruhát, és csak mindenféle kolumbiai cuccot viszek haza, ha már a drága Lufthansa csak 1 nagy bőröndöt engedélyez :S...

Háhhhháááá múlt héten főztem csirke pörköltet, és olyan finom lett, hogy a családom telekajálta magát :)! Ééééés ugyanolyan íze volt, mint anyu pörköltjének... Anyu, legyél büszke rám :P! Csináltam hozzá uborka salátát, és amint becsuktam a szemem, otthon éreztem magam... Ma például azt álmodtam, hogy krumplis tésztát és lecsót eszem, ez már tök beteg nem :D?

Ja igen, múlt héten tiszta ideg voltam a tartózkodási engedély miatt, szerdától kezdve nem tudtam aludni, utána meg sok dolgom volt, szóval még mindig irtó fáradt vagyok :(... Tegnap is meg ma is aludtam délután, mert egyszerűen nem bírtam... A hét 2. fele azzal telt, hogy készültünk a kiutazásra felkészítő orientációra, szóval az önkéntesek találkozót szerveztek az egyik srác lakásába, ahol összeállítottuk az ori programját... 2 magyar AFS-es programjavaslatomat is bevették a feladatok közé, úgyhogy boldogság volt ezerrel :D! Vagy este fél 12-ig dolgoztunk, és már nem volt kedvem hazamenni, ezért egyik barátnőmnél aludtam, aki másnap suliba menet hazadobott... De a légkör annyira olyan, mint otthon, nem hiszem el!!! Jó hát az AFS-es kis világpolgárkákkal sosem volt nehéz szót érteni :)! Imádom őket!!!!

Mivel egész hétvégén orin voltunk, és szombat reggel 4-kor kellett kelnem, mert a dugó elkerülése végett korán indultunk, pénteken suli után csak egy laza sörözésre mentünk haverokkal... De hiába, így is majdnem meghaltam a fáradtságtól, energiaitaloztunk meg kávéztunk egész reggel... A hely egy finca volt (a jelentése kb. telek/tanya/föld, nemtom...) olyan 2 órányira Bogotától, ahol a klíma már sokkal kellemesebb :)! Szép kis táborháznak kialakított épületben laktunk, volt egy aranyos kert kosárpályával, ping-ponggal és medencével... Mivel egész szombaton sütött a nap és meleg volt, tiszta nyárban éreztük magunkat! És volt egy olyan édescukipofa thai cserediák, akit meghívtak, hogy segítsen a kiutazóknak :)... A programok alatt jól kifáradtunk, de jó kis csapat jött össze... A keret az volt, hogy családokat alkottunk: apa, anya (a 2 önkéntes) és 5 gyerek. Minden család egy kultúrát képviselt bizonyos kötött szabályokkal, amiket mindenkinek be kellett tartani. Haha egy hétvége erejéig volt egy férjem és 5 gyerekem :D! Annyira jól éreztem magam, volt este Talent Show meg minden, buliztunk egy jót, és nagyon jól összehoztuk a programokat is :)! Odavagyok a kis gyerekeimért, akik szintén imádnak, tökre jóarcok, és még olyan ártatlan báránykák, hogy kellett egy kis erő visszafogni magam az AFS szabályoknál és 1-2 résznél, hogy azért jó példát mutassak és ne sztorizgassak arról, milyen lázadó cserekölök voltam :P... Már állati fáradtak voltunk, mire beértünk Bogotába, 2 napja nem térek magamhoz :P... Boldog és álmos az a 2 szó, ami most a legjobban jellemez!

Ja nem haszontalankodom ám a szabadidőmben, mindig nézünk valami fain filmet (pl. nemrég végre megnéztük a Veronika meg akar halni-t Coelhotól), és épp A Titok című könyvet olvasom, ami mindig is érdekelt, és általa próbálom elősegíteni az itteni személyiségfejlődésemet... Tök izgi, tetszik, jöjjenek csak a pozitív gondolatok és a pozitív energy :)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése